Heb jij de Scala skills om te werken voor klanten als: WeFashion, Basic-Fit en NS?
Als Support Services Analyst kom je op de afdeling support te werken. Jij bent eerste in de lijn om nieuwe problemen op te pakken. Het support team bewaakt de kwaliteit van onze dienstverlening en reageert proactief op storingen en problemen.
Wie is Scala?
Scala is marktleider in de Digital Signage industrie. Onze producten geven marketeers en winkeliers de volledige controle over het afspelen van inhoud op een netwerk van schermen. Met een uitgebreid aanbod aan eigen software, hardware, diensten en live ondersteuning is Scala goed uitgerust om een speciale klantervaring te realiseren in de retail.
Als primaire verantwoordelijkheden zul je:
- Zorgen dat elk ticket op de juiste manier wordt opgelost of geëscaleerd (indien nodig).
- Maak je gebruik van interne en externe tools om door klanten gemelde problemen op te lossen en communiceer je regelmatig over de voortgang met onze klanten.
- Werk je effectief samen met interne belanghebbenden om de werkvoorraad te beheren
Soort Baan
- Full-time
- Wij zijn 24/7 geopend, dit betekent dat er ook nacht- en weekenddiensten zijn
- Locatie: Sittard
Kwalificaties & vaardigheden
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO 4 diploma.
- Vloeiend in Engels, zowel gesproken als geschreven.
- Je bent communicatief vaardig.
- Je kunt goed multitasken.
- Je denkt in mogelijkheden en bent proactief.