Account Operations Coordinator (UK)

We zijn op zoek naar een detailgerichte en proactieve Account Operations Coordinator om onze verkoop, accountteam en operationele workflows in het Verenigd Koninkrijk te ondersteunen. In deze rol fungeer je als een belangrijke contactpersoon tussen klanten, interne afdelingen en externe leveranciers om te zorgen voor een naadloze uitvoering van accountdeliverables en operationele processen.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Coördineren van dagelijkse operationele taken die verband houden met klantaccounts.
  • Fungeren als aanspreekpunt tussen sales- en accountmanagers, klanten en interne teams.
  • Samenwerken met de salesmanager in het VK/Ierland voor alle accounts.
  • Assisteren bij het onboarden van nieuwe klanten en het opzetten van accounts in interne systemen.
  • Bewaken en beheren van de nauwkeurigheid van gegevens, rapportages en factureringsprocessen.
  • Tijdlijnen van projecten bijhouden en ervoor zorgen dat de deliverables op tijd worden gehaald.
  • Identificeren en oplossen van discrepanties of problemen in accountbewerkingen.
  • Onderhouden van documentatie en bijwerken van records om naleving en nauwkeurigheid te garanderen.
  • Ondersteun initiatieven voor continue verbetering door operationele inefficiënties te identificeren.
  • Regelmatige werkdagen vanuit de showroom in Londen.
Job Type
  • Fulltime
  • Locatie: Verenigd Koninkrijk (remote positie met af en toe werken vanuit onze kantoren in Chippenham en Londen)
Requirements
  • 3+ jaar relevante ervaring in accountcoördinatie, klantenservice, operationele ondersteuning, verkoop of administratieve ondersteuning.
  • Sterke organisatorische en multitasking-vaardigheden met aandacht voor detail.
  • Uitstekende communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden.
  • Vaardigheid in Microsoft Office Suite, Google Workspace en CRM- of projectmanagementtools.
  • Vermogen om zelfstandig en samen te werken in een snelle omgeving.
What are you bringing?
  • Ervaring in narrowcasting, reclame, SaaS of aanverwante industrieën.

What scala Offers

  • Market-based salary
  • Company laptop and phone
  • Attractive secondary employment conditions (such as pension plan, company fitness)
  • Opportunities for personal development and growth
  • Motivated team members, eager to learn and develop
  • Nice ergonomic modern office
  • Delicious coffee and fun team activities

If you have any questions or want more information, visit our website www.scala.com 
or reach out to Sandra Theunissen HR Manager EMEA (+31 6 46 33 48 63)

Does this sound like you?